واحد ارتباط با مشتریان CRM

جذب، حفظ و توسعه روابط

اولین و آخرین مرحله ارائه خدمات پس‌ازفروش، ارتباط مؤثر و مثبت با مشتریان است. که بر سه اصل: جذب، حفظ و توسعه روابط، پایدار می‌باشد.تمامی تلاش و هدف ما در مجموعه بزرگ گاندو، بررسی و رسیدگی به امورمشتریان (در کمترین زمان و بالاترین کیفیت) و تأمین رضایت ایشان در ارتباط با محصولات و خدمات و در نهایت بدست آوردن رضایت و وفاداری مشتریان می‌باشد. البته گاندوسرویس در راستای رعایت این سه اصل، به عنوان رکورد دار دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده برای هشتمین سال
پیاپی در صنعت لوازم خانگی ، صوت و تصویر ایران از وزارت
صنعت، معدن و تجارت می‌باشد. و این نشان لیاقت، مُهر افتخاری بر پیشانی گاندوسرویس برای همیشه خواهد بود.